En blogg om msp

Alla inlägg under mars 2013

Av MileyPunktis - 29 mars 2013 15:31

SKREV FEL PÅ FÖRRA INLÄGGET JAG KAAN STAVA OCH!!!!!  

 

Av MileyPunktis - 29 mars 2013 15:16

Nuuu är jag skiiiiiiiiiiiit sugen på GOOOOODIIIIISSS  ÅHHHH FAN VAD JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAAAAR GODIS!!! GICK "Glad Påsk" med nåra klass kompisar   Vi fick mkt godis men nu är jag sugen på det IGEN!!  Och den här gången är jag ännu MEER SUGEN!!! Jag sitter i pyjamas och mamma har fortförande nt vaknat OCH KL ÄR 15:22!!!  (Har skilda föreldrar) Jajaa ni ksk nt årkadä lääsa aaaaaaallt! Men..... ja.. TACK OCK HEJ!!

  MUUUUUUUUUUUUUUUUMS GOOOOODIIIIIIS  

Av MileyPunktis - 18 mars 2013 15:50

Hej allesammans! Asså nu har jag blivit avstängd!!! Kolla på bilden för mer info!

Av MileyPunktis - 16 mars 2013 18:26

Jahapp nu sitter jag framför datan och latar mig...    Har  inge att göra!! :'( 

 

Av MileyPunktis - 16 mars 2013 13:02

Hej! Vi spelar msp (; Och här är våra "hejdå-saker"

   

Byyye   

Av MileyPunktis - 13 mars 2013 15:30

Tja    Detta är mitt första inlägg   Ja..   Lite bilder     '

  En kille liksom??!!   (är INTEEE tsm med han)

       

  Min älskade♥            

Jaja.. Hejdå då.. //Moa♥


Av MileyPunktis - 13 mars 2013 15:28

Hej! Aa iaf xD Haha kom inte på något men iaf.. Haha "iaf" xD Men iaf.. INTE IGEN   Men aja.. Ja nu är det så att jag gör typ ny header varje dag så var berädda på en ny header varannan dag   Nu så vet jag inte vad jag ska skriva.. JO! Äntligen har Wilma börjat skriva inlägg   Men jag tänkte göra sånna här.. vad ska man kalla det.. sånna som, ja istället för att skriva " //Miley " Så är det en sån här bild.. Ja, ni fattar säkert ( jag hoppas det D: ) Så det blir nog sista gången jag skriver detta..:
//Miley ♥

Av MileyPunktis - 12 mars 2013 15:54

Hej allesammans xD (stavning ._.) Iaf så spelar jag såklart msp! Vad annars liksom?!   Men iaf tänkte jag visa en söt liten bild från min sötis Tvajla:

 Aww.. Älskarejj gmn♥   

//Miley ♥

Presentation


Hej! Vi är 2 tjejer på nån ålder och vi tänkte blogga här! Och ja vi gillar mini-grisar :D Hoppas ni följer oss! Vi kommer blogga om msp och kanske lite om irl! Ja, det var väll allt! Ses om ni följer oss :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fallande hjärtan

Överraskning c:

Batman Logo 4

Ovido - Quiz & Flashcards